Wengé & Zebrano Jewelry Box


Zebrano & Wengé blijven een mooie combo, het geeft altijd een luxe uitstraling!
Zeker gaat dat het ook geven bij dit sieraden kistje.

Het kistje krijgt wengé splines in de hoeken en alle losse bakjes worden met kleine zwaluwstaartjes gemaakt.

Het zaagwerk ging snel want ik heb tegenwoordig een zeer mooie liniaal aan mijn afkortzaag vastzitten.

Deksel heb ik van het geheel los gezaagd en daarna alle splines erin gemaakt met mijn Miter Spline Jig 3.0!

Op lintzaag wat wengé strookjes van 3mm gezaagd om in de gleuven van het kistje te lijmen.

Nu ben ik bezig met de bakjes maken.

Als sluiting ga ik er wat magneetjes in plaatsen.
En inplaats van een standaard handvatje., heb ik een duim uitgesneden om via dat het kistje straks te openen.

;)
Binnenkort weer verder!

Wat zaag-en lijm werk
Miter Spline Jig 3.0 in actie


Kistje zelf krijg wengé splines & de losse bakjes maak ik met wat zwaluwstaartjes









Reacties

  1. Wat een precisiewerk, zo vakkundig!
    Het kistje wordt zelf al een juweeltje, daar hoeft geen vulling meer in.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten