Takken van een Fluweelboom

Tijdje geleden via mijn werk wat stammetjes/takken Fluweelboom geregeld.
Ondertussen zijn die droog genoeg om te draaien.

Ik vind het bizar mooi hout, al die kleuren groen en bruin., echt prachtig
Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord :P

Heb hiervan een klein potje gemaakt.(kleinigheidje voor een collega)
Het was goed te bewerken en afwerking met Danish Oil 

Ook ben ik begonnen met een schaal van 26cm doorsnee uit Esdoorn
(hier volgen later nog wat foto's van)

Stammetje op de draaibank

rond maken



Prachtig al die kleurtinten




Reacties

  1. O, dat is zeker heel mooi hout! Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar alleen dde naam is al veelbelovend. De olie verduidelijk de nerven nog meer. Prachtig potje heb je gemaakt!
    Maar schalen van esdoornhoet zijn vast ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten