Vier klussen af!

Kan mezelf wel weer is een schouderklopje geven,, want ik heb dit paasweekend mooi gevuld met klussen afmaken.

Had een aantal dingen die "bijna" af waren.
Deze projecten stonden her en der beetje vergeten., of zelfs even geen zin om verder mee te gaan.

Maar voor mijn nieuwe lamp project "The Tower" heb ik ruimte nodig.
Dus afmaken die hap!

Drie Taxus Vaasjes
De Taxus vaasjes waren al best droog dus eerst die afgemaakt., wat een prachtig hout om mee te werken!

Open-Segment Vaas., Hier komt een glaasje met een waxine lichtje in
Dit klusje stond inderdaad opzij geschoven want ik zag tegen het uithollen op., maar het ging voorspoedig met de Crown Midi Revolution.
Hier komt een klein glaasje in met een waxine lichtje, dit geeft hopelijk wel een leuk effect

Incra linaal - Wooden Case
Wooden Case- Even snel tussendoor een beschermende case gemaakt voor mijn nieuwe liniaal.
De Incra Precicion Ruler., Mooi meetgereedschap., maar wel na mijn idee wat fragiel.


Wizard (lindenhout)
Nog een opzij geschoven project., moest eigenlijk alleen nog een staf maken uit notenhout.




Hier volgen nog wat maak foto's
Wat een prachtig hout!



Uithollen met de Crown Midi Revolution






Die schattige messing lijmklemmen zijn handig voor kleine klusjes 


Verlijmd Padoek met eik

The Case


Incra Precision Ruler 300mm



Wizard in the Wind., voor de olie

In de Danish Oil



Reacties

  1. Oeh, wat laat je weer veel moois zien!
    De set vaasjes is prachtig geworden, maa de open vaas is ook een waar kunstwerk, net als de hoes voor de liniaal.
    Je tovenaar vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten