Schalen draaien., Meer try outs

Paar stukken hout gesprokkeld op mijn werk en ben hier meteen mee aan de gang gegaan.
Het is een try out om wederom wat feeling te krijgen.

En het wordt een Naturel Edge Bowl
Bij mijn stukkie hout zit niet veel schors op maar zoals ik al zei gaat het om de methode.

Ik wou het liefst het blok hout op de lintzaag grotendeels rond zagen., maar mijn lintzaag is ff defect.
Dus dan maar het hele blok op de draaibank x_X
Ook is het hout nog best vers dus het moet nog verder drogen.
Het blok!
Draaien maar!



Wordt steeds meer rond













Reacties

  1. Dat is een heel creatief idee, het ziet er heel gaaf uit!
    Hopelijk laat de bast niet los van de schaal, dat zou jammer zijn (al is het model zonder schors ook heel aantrekkelijk).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten