Hey., Ik ben Patrick en op dit blog kan je mij volgen waar ik "oude" ambachten beoefen.
Zoals het gieten van Pelgrim insignes van tin uit stenen mallen.

Maar vooral houtbewerking.
Denk maar aan een kistje met de prachtige zwaluwstaartverbindingen erin verwerkt.

De kunst van Kumiko komt ook vaak voorbij

Net als Houtdraaien & Houtsnijden

En dit alles het liefst met handgereedschap.

maandag 7 december 2015

Kistje Padoek & Esdoorn -- FINISHED --

Hij is af!
Dit wordt een mooi aanwinst voor in mijn eigen appartement., 
 aangezien ik veel rood in mijn interieur heb :)
ben toch blij dat ik hier mee verder ben gegaan!

Zie hier de foto's!








na 2 lagen., mooi zat



1 opmerking:

  1. Super, heel mooi geworden! Daar kun je met recht heel trots op zijn, een uniek kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen