Vakjes voor het thee kistje

Helaas is mijn voorraadje noten hout op., gelukkig had ik nog genoeg om de vakjes te maken.
Deksel en bodem zullen dus even moeten wachten.

Ik heb gekozen om 8 vakken voor de thee zakjes te maken en voorin komt nog een klein vakje voor thee lepels etc.

Inplaats van precies 8 rechte vakken te maken heb ik de voorste 4 een kleine afronding gegeven.
En boven op nog een klein randje met esdoorn er op.


8 vakken voor de thee zakjes





klein randje met esdoorn boven op

vakjes klaar

Reacties

  1. Zucht, je zal maar zo'n mooie theedoos kunnen presenteren aan je gasten; het wordt een pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die wordt prachtig, kun je voor mij ook zo'n mooie maken, ( tip: als verjaardagscadeau ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten