1/35 Miniatuur : Diorama : Black Hawk Down

De nodige houtklussen zijn bijna af., of liggen veilig weggeborgen op een plank.

En ik richt me nu weer eens op de 1/35 miniaturen.

Ik ga een Diorama maken waarbij een UH-60 Blackhawk is neergehaald en neer stort in een appartementen gebouw.

Alles is grotendeels scratch build., 
Ik heb aardig wat losse onderdeeltjes die ik veranderd heb in., ventilatie roosters, hekjes voor op balkon en ga maar zo door.

De gebouwen worden groten deels met styrodur gemaakt en verder afgewerkt met hout,metaal & plastic

De muur waar de heli doorheen breekt + het dak worden van een soort gips gemaakt met metalen bewapening erin.

Op die manier kan ik het realistisch afbreken zodat het beton en bewapening overal eruit steekt.

Ook komt één van de rotorbladen half in een soort billboard.

De fruit zaak/bazaar (midden) is helemaal open ., houd dus in dat er een toonbank moet komen , kassa, stelling planken etc..

Alle andere gebouwen zijn dicht dus daar komen deurtjes of gordijnen voor.

De straat zelf wordt voorzien van tegels,, afvoer putten, vuilnis bakken. aantal tv antennes, posters etc


De scene qua figuurtjes is dat er strijders één overlevende piloot gegijzeld hebben op het dak en ondertussen werken er al Navy Seals aan de bevrijding daarvan.
De Seals komen vanuit de steeg via de fruitzaak naar boven.


Het grond oppervlak is 30 x 30 cm  en wordt +\- 40 cm hoog ., hier ga ik ook nog een lijst omheen maken.

Bezig met het snijden van de styrodur platen

Baksteentjes erin snijden., de stap hierna is om er pleisterwerk over heen te doen.

Balkon beginsels

Black Hawk Down!

Bijna alle muren af.



Toonbank van de fruitzaak


Mallen voor de ingestorte muren


Gipsgedoe erin


En drogen maar









Reacties

Een reactie posten